Går som på räls.....

när man spårar med Kvirra:) Hon är häftig. Igår lade jag ett ca 110 steg långt spår, det första spåret på över tre veckor. Hon är fasiken galen den hunden. Lyfte inte nosen EN enda gång. Det är roligt då kan jag säga:) Ska ta mig ut och lägga ett till spår idag och verkligen hålla i detta nu.  Det är ju vinter snart *RYSERVIDTANKENPÅSNÖ* Vi måste försöka att jobba på tempot. Ja, inte att få UPP det utan försöka få NED det:)

I övrigt händer det inte så mycket. Har fått hem den mest bortskämda Cayenne man kan tänka sig:) Hon har varit på kollo hos familjen Pettersson/Karlsson i ett par veckor. Nu är hon åter i sin vanliga, trista vardag med sin flock. Men faktiskt så tycker hon att det är helt okej. Vill säga ett STORT tack till Pettersson/Karlssonska familjen för att hon fått varit hos er:)!

I morgon hägrar Sk Gefle och den avelskorning som ska ske där. Vi har ju inte någon hund som ska dit men det är alltid kul att kolla på. Ska dessutom passa på att fixa tandkort när Herr Eriksson från Mischaland är i krokarna. Blev pinsamt påmind av honom att jag ska ha BÅDE hund OCH stamtavla med mig. Åkte ut i samma ärende för ett år sedan med endast en hund...Jaja, alla kan glömma saker och ting, så är det.

Ska även ta i tu med bilderna från SSM. Fick över dom på min dator igår och det var inte fler än strax över 1100 stycken!! Så går det när man lämnar över en kamera till Elin. Men bättre det än ingen bild alls. Så nog fasiken har jag att göra allt, oroa er inte!

Jag önskar er en superskön och trevlig helg. Sköt om varandra om var rädda om er. Njut av de sista "sommardagarna" för som sagt, snart är han här, Kung Bore.

//Hillbergskan, gillar när det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0